Pris
Op til 100.000 kr
100 - 200.000 kr
Fra 200.000 kr
Drivmiddel
Km
Max 50.000 km
Max 100.000 km
Populære brugte Skoda modeller
TILBUD: SPAR OP TIL 30.000 KR.
Spar 30.000 kr
399.900 kr
369.900 kr
Skoda Enyaq
80 iV Sportline
369.900 kr
Nedsat 30.000 kr (før 399.900 kr)
Spar 30.000 kr
359.900 kr
329.900 kr
Skoda Superb
1,4 TSi iV Sportline Combi DSG
329.900 kr
Nedsat 30.000 kr (før 359.900 kr)
Spar 30.000 kr
429.900 kr
399.900 kr
Skoda Superb
1,4 TSi iV Sportline Combi DSG
399.900 kr
Nedsat 30.000 kr (før 429.900 kr)
Hvorfor skal jeg købe en brugt Skoda på Bilhandel.dk?
Bilhandel har de bedste brugeranmeldelser på Trustpilot og vi gør det nemt at søge, sammenligne og efterfølgende prøvekøre og købe en bil, der passer dit behov og budget.
Gør en god handel på Skoda fra 74.700 kr
Skoda Enyaq
80 iV First Edition
318.700 kr
Pris
Skoda Superb
2,0 TDI 190 Business Edition Combi DSG
224.000 kr
Pris
Skoda Karoq
1,5 TSi 150 Style DSG
239.900 kr
Pris
Skoda Citigo
1,0 60 Elegance GreenTec
74.700 kr
Pris
Skoda Octavia
1,2 TSi 110 Ambition
99.900 kr
Pris
Skoda Enyaq
80 iV ecoSuite
349.800 kr
Pris
Skoda Enyaq
80 iV ecoSuite
349.800 kr
Pris
Skoda Enyaq
60 iV Lounge
294.800 kr
Pris
Skoda Octavia
eTSI 110 Style Combi DSG
297.000 kr
Pris
Leder du efter en bil med Apple CarPlay? Se nærmere på disse Skoda med Apple CarPlay
Skoda Enyaq
80 iV ecoSuite
349.800 kr
Pris
Skoda Enyaq
60 iV Lounge
294.800 kr
Pris
Skoda Octavia
eTSI 110 Style Combi DSG
297.000 kr
Pris
Find leasingtilbud på Skoda med en lav månedlig ydelse
Skoda Octavia
2,0 TDi 150 Style Combi DSG
2.145 kr/mdr
Flexleasing ekskl. moms
Skoda Superb
1,4 TSi 150 Sportline Combi DSG
2.695 kr/mdr
Flexleasing ekskl. moms
Skoda Fabia
1,0 MPI Ambition 60HK 5d
2.695 kr/mdr
Privatleasing inkl. moms
Leder du efter en bil med Android Auto? Se nærmere på disse Skoda med Android Auto
Skoda Fabia
1,0 TSi 95 Ambition Combi
124.900 kr
Pris
Skoda Octavia
1,4 TSi 150 Style Combi DSG
124.900 kr
Pris
Skoda Superb
1,6 TDi 120 Ambition Combi DSG
139.900 kr
Pris
Brug for plads?
Skoda Octavia
1,5 TSi 150 Celebration Combi DSG
219.900 kr
Pris
Skoda Octavia
1,4 TSi iV Plus Combi DSG
199.900 kr
Pris
Skoda Fabia
1,2 TSi 86 Ambition Combi
57.900 kr
Pris
Nye annoncer
Skoda Octavia
2,0 COMBI 2,0 TDI.
Bud
Pris
Skoda Enyaq
80 iV First Edition
318.700 kr
Pris
Skoda Superb
2,0 TDI 190 Business Edition Combi DSG
224.000 kr
Pris
Rækkevidde
Spar 45.535 kr
464.900 kr
419.365 kr
Skoda Enyaq
80 iV Coupé
419.365 kr
Nedsat 45.535 kr (før 464.900 kr)
Skoda Enyaq
80 iV Sportline Coupé
339.800 kr
Pris
Spar 44.300 kr
394.200 kr
349.900 kr
Skoda Enyaq
80 iV
349.900 kr
Nedsat 44.300 kr (før 394.200 kr)
Jo større batteri, jo længere rækkevidde. Her vises de Skoda der er til salg med det største batteri
Spar 10.000 kr
359.990 kr
349.990 kr
Skoda Enyaq iV
EL EcoSuite 204HK 5d Aut.
349.990 kr
Nedsat 10.000 kr (før 359.990 kr)
Skoda Enyaq iV
80 EL Sportline 204HK 5d Aut.
369.900 kr
Pris
Spar 10.000 kr
379.900 kr
369.900 kr
Skoda Enyaq
80X iV Sportline
369.900 kr
Nedsat 10.000 kr (før 379.900 kr)
Køb brugt med lavt km-tal
Skoda Scala
1,0 TSi 110 Blackline DSG
284.900 kr
Pris
Skoda Fabia
1,0 TSi 110 Selection DSG
289.000 kr
Pris
Skoda Superb
1,5 TSi 150 Style DSG
499.900 kr
Pris
Kør grønt
Skoda Octavia
1,4 TSi iV Plus Combi DSG
199.900 kr
Pris
Skoda Octavia
TSi iV Plus Combi DSG6
257.000 kr
Pris
Skoda Superb
TSi iV Plus Combi DSG6 Aut.
297.000 kr
Pris
Et lavt brændstofforbrug giver en god biløkonomi
Spar 10.000 kr
284.700 kr
274.700 kr
Skoda Superb
1,4 TSi iV Style Combi DSG
274.700 kr
Nedsat 10.000 kr (før 284.700 kr)
Spar 10.000 kr
329.500 kr
319.500 kr
Skoda Superb
1,4 TSi iV Sportline Combi DSG
319.500 kr
Nedsat 10.000 kr (før 329.500 kr)
Spar 5.200 kr
299.900 kr
294.700 kr
Skoda Superb
1,4 Combi TSI Plugin-hybrid L&K DSG 218HK Stc 6g Aut.
294.700 kr
Nedsat 5.200 kr (før 299.900 kr)
Fuld tryghed i din bilhandel
En udvidet garanti dækker typisk skader på motor, elektronik og drivlinje i 12 til 36 måneder.
Skoda Karoq
1,5 TSi 150 Style DSG
239.900 kr
Pris
Skoda Scala
1,0 TSI Tour de France DSG 110HK 5d 7g Aut.
199.900 kr
Pris
Skoda Octavia
1,4 TSi 140 Elegance Combi
109.900 kr
Pris
Gør din bil mere praktisk med anhængertræk
Skoda Enyaq
80 iV ecoSuite
319.900 kr
Pris
Skoda Octavia
1,4 TSi 140 Elegance Combi
109.900 kr
Pris
Skoda Fabia
1,2 TSi 110 Ambition Combi
119.800 kr
Pris
Spar mange penge ved at købe en næsten ny bil
Skoda Enyaq
80X iV Sportline Max
459.080 kr
Pris
Skoda Octavia
1,5 eTSi 150 Style Combi DSG
414.600 kr
Pris
Skoda Fabia
1,0 TSi 95 Selection
219.900 kr
Pris
Populært udstyr på Skoda
El-ruder (753)
Sædevarme (708)
Fartpilot (702)
Parkeringssensor (585)
Alufælge (567)
Klimaanlæg (528)
Apple CarPlay (488)
LED forlygter (463)
Android Auto (459)
Adaptiv fartpilot (386)
Aircondition (377)
Træk (377)
Navigation (365)
Dæktryksmåler (354)
Auto. nødbremse (336)
Nøglefri (307)
Vognbaneassistent (292)
Bakkamera (261)
Fjernlysassistent (220)
Elektrisk bagklap (171)
Kurvelys (122)
Blindvinkelassistent (118)
Ratvarme (114)
Auto. parkering (63)
Soltag (55)
Xenonlys (45)
Headup display (30)
Adaptiv undervogn (20)
Nysynet (19)
Panoramatag (6)
Nightvision (2)
Biler kan filtreres på forskellige kriterier. Ovenfor kan du se antallet af brugte Skoda der har et specifikt udstyr. “El-ruder” og “Sædevarme” er det mest almindelige udstyr på Skoda. Du kan også finde en Skoda der kan køre med trailer, da 377 biler har anhængertræk.
Hvad koster en Skoda?
Hvis du leder efter en god deal på en brugt Skoda kan du her ser de biler der er til salg fordelt på kørte km og pris. Prisen for Skoda varierer mellem 3.900 og 599.900 kr.
Populære farver for Skoda
Hvordan sælger jeg en Skoda?
Brugte Skoda
Historien om Škoda starter tilbage i år 1895, hvor de to tjekkiske herrer Václav Laurin og Václav Klement, startede deres eget firma. Dengang byggede de ikke kun biler, men også andre former for transportmidler. Det var også før at mærket hed Škoda, men Slavia og senere Laurin & Klement, som var efternavnet fra begge opfinder af mærket.
I 1925 valgte Václav Laurin og Václav Klement at sælge firmaet til Škoda Works, som på daværende tidspunkt var et af Europas største industrielle konglomerater, og før det havde udviklet militærkøretøjer under første verdenskrig. De valgte dog at droppe Works i navnet og bare at kalde det for Škoda Auto og senere bare Škoda.
En af de første Škoda’er var en model som hed Type A. En ren kopi af Ford’s Model T, blev modellen dog en hurtig succes i Østeuropa. Salget gik dog først rigtig gang under 2. verdenskrig,hvor Škoda indgik i et samarbejde med Reichswerke Hermann Göring, der under krigen betjente tyskerne. samarbejdet gik ud på at bygge så mange varebiler som muligt for den tyske hær.
Efter krigen begyndte Škoda langsomt at bygge personbiler igen. Det var omkring 50’erne, at Škoda fandt på navne der til den dag i dag stadig bruges. Biler som Octavia, Tudor, Felica og Rapid. Škoda byggede primært billige kompakte biler, og Felica var også den første model de sendte til Nordamerika, men en succes blev det dog ikke.
Hen imod 80’erne var Škoda vældig populær herhjemme, hvor Danskerne fik en billig bil som var bygget godt. Det var også den tid hvor man begyndte på Škoda jokes, da det med byggekvaliteten ikke altid var korrekt. Det var også en tid hvor Škoda fik det svært økonomisk, og allerede i slutningen af 80’erne opkøbte VW mærket og blev en del af deres VAG-Gruppe. Nu var det svært at gøre grin med en Škoda da den ville bruge samme teknik som VW og Audi. Favorit var deres første model under det tyske ejerskab. Bygget på en ældre VW Polo , så blev modellen hurtig populær. Senere kom så den første moderne Octavia, som i virkeligheden var en VW Golf og sådan har det stået til siden.
...“Hvorfor har en Škoda en spoiler bagpå? Så folk bedre kan holde fast når de skal skubbe den i gang”... Det var blot en af de rigtige mange jokes om Škoda før i tiden, men sådan er det slet ikke i dag, hvor man er længe over at joke om det Tjekkiske bilmærke.
I dag anses Škoda som er en af de biler, der giver mest fornuft for pengene. Lige meget hvad for en Škoda man køber i dag, vil den altid dele noget med et eller andet VW-produkt. Alt fra Platformen til motor.
Octavia og Superb er nok de mest populære modeller i dag. Octavia’en er hvad man kan kalde for den fornuftige VW Golf og Superb er den fornuftige VW Passat . Begge biler giver utroligt meget bil for pengene og så tilbyder de mere plads end deres tyske søskende. Škoda tilbyder også noget så fint som en paraply i dørsiden, lommelygte i bagagerummet og et magnet glas ved benzindækslet, hvis den er udstyret med deres Cleaver-pakke. Det er nemlig en del af deres nye filosofi at gøre hverdagen en smule letter.
Store SUV’er kan Škoda også finde ud at lave. Modeller som den store 7-personers Kodiaq og den mindre Karoq, vil Škoda altid tilbyde en bil for hvert behov. Fremtiden er også klar for Škoda med et hav af elektriske biler som er på vej. I dag kan man endda få Octavia og Superb med en Hybridmotor, og så er der deres første elbil Enyaq iV. Enyaq iV er en enorm stor elbil til en konkurrencedygtig pris og er den model som viser vejen frem for Škoda’s fremtid.
Brug for hjælp?